asli-tlk kızlar, kırkım cıktıktan sonra hemen hstaalandım. ⅘ gun sürdü normal adet olduğum zamanda o kdar sürüyordu. sonrasında ¾ hafta sonra lekelendm ama devamı gelmedi lekelenide 2 hafta oldu hala adet olmadım normal mi acaba??
Leylaa_ asli-tlk Bende ilk defa bu gun oldum leke leke geliyor kanama az ilk günü diye galiba hafiften sancı başlıyor 3 ay oldu doğum yaptığıma mama siz bi test verin yerleşme kanaması da oluyor bazen
Gazel Ben 3 aydır adet olmadım hala her yerim şiş sanki sırtım sivilce doldu daha ne kdr sürer bilmiyorum 😔 normal bence
Halimeer Tugra_dnc1 bende öylece bekyodum sün oldum tam 9 aylık olduk dün oldum cok sasırdım ve sebındm aonunda oldun