Nisarabia27 Bebegimm1 yani iki gün gecikmyle baya koyu çıkması gerekiyrdu ama geç döllenmede bir ihtimal tabiki
Nisarabia27 Aysbglem erkenmi kız ben iki kızım da da bir gün gecikmeyle bakmıştım hep de koyu çıkmıştı yani ne biliyim kafamı karıştıran o pluyor benim 😂
Aysbglem Nisarabia27 bende erken baktıgımda cok silikti ordan biliyorum 7 gün sonra yerlesşme kanaması oldu lekelenme yani ondan dedim kişiye göre değişir mi bilemem tabi 😌
Aysnrblghn 1 yada 2 gün gecikmisti. Böyleydi varla yok arasiydi hatta kendim pek anlamadigimdan arkadasima yolladim olabilir demiştı.5 gun gecikince kan testi yaptigimda 700 kusurlerde cikmisti beta
Nisarabia27 Aysnrblghn seninde anlayamadığına göre net çizgi arıyanlardanız ondan herhalde 😂😂bence de var ama ya ☺️en doğrusu kan testi zaten de hastaneye de gidemedi eşi karantinada buda temaslı olduğu için çıkamıyorlar bekliycekler mecbur
Aysnrblghn Her iki testte bu sekilde 5 dakika icinde ciktiysa vardir ama 5 dakikadan sonra olustuysa sayilmiyor sanirim
Nisarabia27 Aysbglem hakların da hayrlısı olsun canım beb emin olamadığımdan umutlandırmak istemedim bakalım ne çıkıcak
Aysnrblghn @Nisarabia27#silik cizgi varsa oluyor genelde ama arkadasin dedigi gibi kimyasalda olabilir.Eger istiyorlarsa insallah gebelik vardir🙂
Nisarabia27 Aysbglem inşallah canım ama bi kaç kişi kimyasal olabilir demiş yoktur öyle bişey inşallah ya çok istiyorlar üzmesin rabbim kimseyi bu konuda
Aysnrblghn Nisarabia27 sanirim kimyasalda da pozitif cikiyor ama vucut o gebeligi vucuttan atiyor genelde bir problem sebebiyle cok erken gerceklestigi icin genelde anlaşılmadan regl oluyorsun
Nisarabia27 Aysnrblghn hmm bilemiyorum canım kasıklarım da ağrı oluyor dedi ama ağrı yaparmı bilmediğim için etrafımda da yaşayan hiç kimse olmadığın bilmiyorum söylesem endişelenirler şimdi