Ezingozde 2 yaşındaki çocuğumda 3 gündür ateş ishal ve kusma var 2 defa hastaneye götürdük serumların bi faydası olmadı 3 gündür bir dakika bile uyuyamıyorum 😥 ishal ve kusmasına ne iyi gelir bilen var mı ve hiç bir şekilde yemek yemiyo sadece su içiyo 😭
Baybiler Ezingozde bizde geçen pazartesi öyle olduk maalesef daha dün durdu ishali çocuk mahvoldu rota virüs olabilir bizimki kaka tahlilinde o çıktı 3gun hastane de yattık çıktık günde 20 kez yapıyordu şükür dünden beri iyiyiz
irva Ezingozde Bizim de öyle oldu.İlk kusma ile başladı doktorumuzu aradım kusmayı önlemek için ilacı söyledi o kusmasını önledi.Ertesi gün ateşlendi ama 37.5 üstü olmadı önlemini aldım hemen derken ishal oldu.Acile götürdük.Maflor verdi doktor.O ishalini düzeltti.Şuan biraz halsizlik var oğlumda o kadar.Patates ve muz yediriyorum su ve mamasını içiyor.Doktor düzelene kadar başka ek gıda verme dedi.Bol su içsin dedi.
2lokum_moms Ezingozde gecmiş olsun bizede ishal için verilen ilaç raxerin şifa olsun inşallah bide şey oluyo yarım tatlı kaşığı kuru kahve üstüne onu yumuşatıcak kadar nar ekşisi bu karışımda ishale iyi geliyor
Ezingozde Mecannn bizi bu sabah hastaneye yatırdılar malesef sıvı kaybından potasyum eksikliği olmuş 😥 çok geçmiş olsun size de