Kızlar kızım 10 aylık 9. ayında başladı yürümeye, artık koşuyor falan. Bugün bacakları biraz ayrık geldi gözüme erken yürüyen bebeklerde parantez bacak oluyormuş. Geçiyormuş daha sonra diye okudum var mı başına gelen? Düzelme iki yaşına kadar oluyormuş?