cinara MinikPrensesannesii saglik ocaginda baktirdim normal cikti ama demire bakmiyorlardi orda hastaneyede randevu alamiyorum nasil yapayim bilmiyorum( degerler kan tahlili oylemi? yabanci oldugum icin pek bilgim yok