Merhabalar
13 aylık kızım var. 11 aylıkken Türkiye’ye gittik 1 ay kalıp evw döndük o gün bu gündür yatağında asla uyumuyor . Kollarımda sallayıp yatırıyorum gece mutlaka uyanıp ağlama krizine giriyor kıyamayıp yanıma alıyorum. Doktorumuz bırak ağlasın dedi ama uzun sürünce malesef dayanamıyorum . Aynı durumu yaşayıp başka türlü çözüm bılan lütfen benimlede paylaşsın :(:(