Dun bebegim kakasi yeşildi dedim gecer heral norma ertesi gün bi hiritiyla uyandı burnu tıkalı betti benzi bi hoş olmuştu sürekli emzirirsem burnunu temizlersem gecer sandım ama hiç geçmedi bi kere doktora götürmüştüm eltim kızından grip olmuştu bakmadilar kucucuk çocuğa bis yere sonda yaptılar 3 4 tüp kan aldilar bu kadar şeye rağmen bana tek dediği şey bol bol emzir gecer dedi şimdi doktor gitcem gine bakmayacaklar canini boşa acitacaklar diye korkuyorum surkeli miz miz ağlıyor halA☹😭