Anne, baba, dede, mamma, memme, arabaya dütdüt en enn, kedi köpek inek koyun tavuk kuş sesleri çıkartıyor. Dondurmayı istediğinde değişik sesler çıkartıyor dilini çıkararak.
İkili cümlesi var baba gitii, anne gitti düttüt Gitti gibi. Uyumak istediğinde iii ii diyor. Kakasını yaptığında öğğğ diyor. Bilmediğimden soruyorum 2 yaş için yeterli mi sizce bunlar. Etrafrakiler niye konuşmuyor diyor çoklu cümle kurmuyor diye. Taktım kafaya. 😁