Alparslanbebek_1 Bende hamile kaldığım kilodayım şu an 54 , boyum 1.70 gayet zayıf ve fitim💪 ( doğuma 72 kilo ile girdim ) yaptıklarım , emzirme döneminde yememe ve icmeme çok dikkat ettim hiç kismadim normal yedim yani , emzirme donemimin sonuna doğru biraz kilo vermiştim, sonrasında bebeğim çok hareketlendi hep onun peşinde koşarken yemek yemeyi unuttum, sekiz aylıkken yürüdü, ben yemek yiyeemez oldum ki yemek yapmayı hiç sevmem , derken sigaraya geri döndüm malesef , hamile kalmadan önce kullanıyordum veee şu anda eski kilomdayim . Sanırım sigaranın etkisi büyük, ama tabiki sen sigara içme de 🤣 çok yemek yemeyip hareket edince gidiyor o kilolar , ama ha bide yemek yersen hiç gitmez