Kelebek36 başka yazan da olmamış. Tekrar post açın bence. Ama sünnet derisinin var olma amacı da oymuş. Bazı penisler düzeltilmeye ihtiyaç duyuyormuş başı ucunda değilde üstünde altında oluyormuş dediğiniz gibi eğrilik olabiliyormuş. İyi ki farkedilmiş. İçiniz rahat etmediyse başka bir doktora tekrar muayeneye gidin. İki fikir olur.