3subat hemoglobin referans değerleri baz alırsanız düşük görünüyor ama 11,3 normal kabul eder doktorlar içiniz rahat olsun kan sonucunuzda normal bir sıkıntı yok yani.yüksek veya düşük yazan değerlere aldanmayın.tabiki doktorunuzun değerkendirmesi daha anlamlı olur çünkü bebeğinizin klinik bulguları belirtileri de ayırtaç olabilir çok geçmis olsun.