Deletedmom200 Zeliha66 teşekkür ederim çok şükür çok zor bı süreç ya rabbim yardım etsin oda zor aslında nörolog zor bulunuyor kardiyoloji çoğu hastanede var özelde demi yok nasıl olcak
Zeliha66 Deletedmom200 yok canim rop icin kayseriye alerji doktoruna samsuna gittik. Esim yıllık izin alincada kardiyologa gidicez
Deletedmom200 Zeliha66 anladım oda zor ya küçük bı yer demekki burda çok şükür varda burdada srandevu bulmak zor
Zeliha66 Deletedmom200 aynen canim küçük çorumdayiz 2özel 1devlet hastanesi var ama doktor yok gibi bisey. Prametürelere öncelik tanimalari lazim aslinda bu randevu sistemi degismeli
Deletedmom200 Zeliha66 baya zor dimi ya bizde çok şükür iyiyiz bu ay hasta olmadık ek gıdaya bakıyoruz yavaştan umarım yine alerjik biis bulmaz
Zeliha66 Deletedmom200 evet canim hemde baya en son 12kilo vermistim kilo dert degilde derman olmuyo yavrumla daha fazla ilgilenmek istiyorum geçecek insallah bi günlerde. Hasta mı oluyosunuz sürekli? Masallah bizee 1bucuk ay sonra gecicez ek gidaya 4bucuk aylik oldu minnos. Dermatit devam ediyo mu. Farkli bisey yeyince dokunuyo mu sizede?
Deletedmom200 Zeliha66 her kontrol zamanı hasta oluyordu 😂kan tahlili yapılacaktı bı turlu yaptiramadik bu ayda hasta olmadı doktor kan tahlili 9. Aya bıraktı biraz yanlış cümle kurmuşum tadimlara başladık inşallah alerjisi olan besin olmaz yazilcaktim bugün şeftali denedim popsunda kızarıklık farkettim sanırım dokundu yarın tekrar tadım yaptircam ondan mı DIE
Zeliha66 Deletedmom200 insallah bi daha hasta olmaz. Kan damlası kullaniyo musunuz dr bizr 8 aylikken kan sayımına bakar öyle baslarız dedi. Kimi dr 3gün kuralı diyo kimisi 5gün sende bi 5gün dene istersen canım
Deletedmom200 Zeliha66 ewet kullanıyoruz hatta hastanede kan damlası başlandı biz taburcu olduğumuzdan itibaren de kullanıyoruz kuvezde 1 defa kan nakli yapıldı prematürelerde kan damlası çok önemliymis kan değerleri düşerse hastanede kan nakli yapılabilir demişti hemşire
Zeliha66 Deletedmom200 aaa ilk defa duydum bu doktorlardan yana hic yüzüm gülmüycek sanırım 6aylık kontrole gidince söyleyim ne diycek
Zeycey Deletedmom200 bende premature annesiyim 32 haftalık doğdu şuan 4 ay on günlük,bizde kırk günlük olunca başladık Demir surubuna,kan alıp baktılar,8 di hemoglobin değeri İki aydır kullanıyorum şuan 12 bencede kullanılması lazım
Deletedmom200 Zeliha66 ewet canım prematureler için kan çok önemliymis cünki gelişimleri dewam ettiği için depolardaki kanları kullanırmis buda kansızlığa yol acarmis bizim 2 ayda bir kan sayımı yapılıyor normalde fakat sahraya 1 defa yapıldı hasta olduğu için kan sayımı doğru çıkmazmis bide zaten bir al bebeklerde bile 4 aylıkken başlanıyor kan damlasına saglikocagi vermesi mi size
Zeliha66 Deletedmom200 saglıkocagındaki cok kabız yqpıyomus huzursuzluk faln oluyomud bide bizim alerjimiz vqr her ilacı kullanamıyoruz. Alerji maması kullanıyoruz onun icinde demir faln var o yüzden vermiyorum kan ilacini dedi doktor. Ama ben yinede gidince sorcam merqk ettim
Deletedmom200 Zeliha66 hım olabilir aynen bu araştırın biz ferrum kullanıyoruz ve tanıdığım birçok prematüre annesi var hepsi kan ilacını kullanıyor aynen bı araştırın sizde bide kan damlası ileriye dönükmus yani kan depoları azalmasını dieymis benim kızıma kan verildiguni görünce çok ağlamıştim kimin kanı acaba DIE o yüzden korkuyorum tekrar takılmasın
Zeliha66 Deletedmom200 ek gidaya gecerkrn önce sebzelerden mi basladınız? Ferrumu bende hep duyuyorum
Deletedmom200 Zeliha66 biz sebze ile başladık sonra meyvalar sonra yoğurt sonra sebze ve meyvalar cogaltcaz dedi ve eklemeye basliycaz şimdi kabak patates sonra şeftali taddirdim seviyor maşalah
Deletedmom200 Zeliha66 inşallah ya ewet çok zor duruyor anaya çektirdiler illa 😊sizin daha zamanınız var ek gıda için bizde düz 6 ayı beklemedik başladık bakalım bide benim kayınvalidem kızıma 2 aydır benden gizli çorba veriyormus 😒
Zeliha66 Deletedmom200 anamm ya verince nolmus aceba. Bemde uyardim herkesi bakın bu cocuk alerjik benden gizli bisey kesinlikle vermeyin bi bardak sütle komaya giren couk var dedim insallah vermezler cok korkuyorum vercekler diye. Bizde beklemiycez zaten alerji mamasi yiyo yoksa bekliycektikde sütüm cok azaldi