Deletedmom200 işde balım benim bebeğim 1690 la çıktı küvezden bir akciğer kalp gibi sorunları yoktu emme refleksi her şeyi vardı sadece sezeryanla alındığı için oksijen ihtiyacı vardı 1 gün alındı zaten diğer günlerde vucüt derisi hassastı ve birazdaha gözetim altında durması gerekiyordu 5 gün toplam kaldık ışık falan verilmedi bebeğim poşete girmedi gözleri kapatılmadı nötrolojik muayenemiz de yapıldı gelişim şuan düzeltilmiş yaşına göre ve normal ay gelişimi göre de çok iyi ama tedirginim ben bebeğime hep normal göz muaynesi yaptırdım zaten bebekler küvezden çıkarken rop muaynesi yaptırın diyorlarmış öngördükleri bebeklere yada bebek hala küvezdeyase yapılıyormuş