Kızım 16 aylık alerjisi var benimde öyle genetiklik payı malesef ki. Sürekli alerjiai tavan yapıyor hafta geçmiyor ki başa sarıyoruz ventolin budecort kullanıyoruz. Kan sonucunda yüksek miktarda alerjisi çıktı. Yaz başkadı daha toparlanamadık. Tatile giderken bile yollarda durup benzincilerde hava veriyorduk. Çok yıprandım çocugumada çok üzülüyorum sürekli öksürüyor kusuyor hapşuruyor. Sizde böyle bi durum varsa nasıl baş ediyorsunuz.benimde alerjim oldulu için evde dokuncak hiç bir şey yok. Önerilerinizi bekliyorum