Ysfygz Geçmiş olsun. Benim eşimde bugün test verdi grip gibi yani belirtiler o yönde. 2.doz aşısını da bir kaç gün önce olmuştu, doktor ondan da olabilir dedi ama bilemiyoruz. Akşama test çıkar dediler ama hala sonuç yok. Kaç saatte çıktı acaba eşinizin sonucu?