Sevgi1 Benim psik yaptı ama o mu yaptı bezden mi bilmiyorum bı paketi bitmedi bile daha oyleyse yikayip kullancam
Janss Sevgi1 Benim bebeğime de pişik yaptı . Sarı paketli olanı . Şimdi Sleepy kullanıyorum ince mince idare ediyor 😖
Fatmauslu Sevgi1 yıkayıp kullanın bende yıkıyorum ıslak mendilleri kesin bir deneyin yıkayıp kullanınca aynı pişik devam etti mi
Thesra Sevgi1 Ben de sarı paketli olanı kullanıyorum herhangi bir pişik durumu yapmadı sevdiğim mendildir kendileri sleepy yenidoğan mor paketi deneyim bir de
Janss Sevgi1 Kalınlığı çok güzel aslında . Ben çoğu zaman kare pamuk/su kullanıyorum . Sleepy mor paketliyi deneyin bir de . Oda temiz içerikli .
Edabulut Sevgi1 bende uni baby kullanıyorum çok memnunum ilk başlarda yıkayarak kullanıyordum pişik sebebi olabilir diye meğer bezden pişik yapıyormuş kullandığım bez primaydı şimdi molfix kullanıyorum hiçbir şikayetim yok🌸
elifiii Sevgi1 ıslak mendil kullandıktan sonra mutlaka pamukla kurulayın, mantar oluyor ıslak kaldıkları için pişik kremleri de işe yaramıyor az travazol ve hametan ı karıstırıp sürün 1-2 sefere geçer. ama önce dr a danısın ilaçlar için.
gammet kızlar pamuk alın el yakmayan su ıle sılıyorum cok şükür bısey olmadı hemde saglıklı dısarda da mecbur kalınca unıbbqy kullanıyorum en ıyısı o içerık olarak
Sibellaa Sevgi1 doğduğundan beri kullanıyorum yenidoğan sarı paket hiç sorun olmadı hiç yıkamadım da. Bebeğin cildine göre farklılık göstermiş olabilir
Sarisin Sevgi1 ben de deneyeyim dedim pişik yaptı oğlumda bıraktım o yüzden şu an dalin yenidoğan kullanıyorum hiç olmuyo pişik
Eymenim2324 Bizde de o pişik yaptı kullanmayı kestim şimdi pamuğu ıslatıp kullanıyorum hiç pişik olmadı
Serrasra Sevgi1 ben de doğduğundan beri uninin yenidoğanını kullanıyorum hiç pişik vs yapmadı. Bence mendil değil de kullandığınız bez yapmış olabilir çünkü mendilin içinde kimyasal yok ki 🙄 sadece küf önleyici var o da yiyeceklere bile konan bişy zararsız yani.