bu sabah uyansigimda kizimin hepburnu akiyodu hemde hafif atesi vardi.yikadim uyuttum bi 15 dakka sonra fiskirarak kustu acile gittik soguk alginligi dedi doktor.simdk uyudu fakat surekli uyaniyor agliyor burnu tikali gibi.uyurken serum fizyolojik yapiomusunuz bebeklerinize bu arada kizim 7 aylik.uyandirip serum yapsam mi acaba ya bilemedim boş yerede iyice uykusunu acip aglamtmakta istemiyorum kendi kendine burnu akip temizlenir mi?