Merhaba arkadaşlar. Benim 1 yaşında bor oğlum var ve sürekli beni ilk firsatta ısırıyor artık nereyi tutarsa dişleri. Sevinince daha çok. Malum dişleri de var farkinda değil ama çok acıtıyor. Bide sadece beni ısırıyor başka kimseyi ısırmıyor. Evde yalniz da degiliz babasi babaannesi dedesi de var ama bu cocuk sadece beni ısırıyor. Ve ısırmak da onun hoşuna gidiyo. Ne yapmaliyim bunu onlemek için. Söylüyorum anlatmaya çalışıyorum ama olmuyor . Aynı durumu yasayan var mı.