Bebeğim dosari çıktığımızda arbaya bindiginde sirkeli ağlıyor bizde o yüzden evden hiç çıkmıyoruz ilk başlarda sıkıntı olmuyordu ama şuan çok sıkıldım bu durumdan millet bebeğiyle hep mutlu dışarda geziyor ne yapmam lazım insanlardan düğünlerde arabalardan korkuyor yardım lütfen