Selimustafa Kızlar çocuğu anaokuluna giden var mı sabahçı olarak. Kaçta gidiyor. Benim oğlum sabah 7 35 de okulda oluyor çok erken geldi bana ya. Öğretmenle görüştük milli eğitim belirliyoruz bu saatleri🤦🏻♀️
Prensim3212 Selimustafa annaokulu sabah ilk defa bu saate doydum 8 9 olsa neyse de zavallı cocuk o saate nasıl kalkacak şimdiden bu sorumluluk fazla değil mi onun canına ya yada. Benim ki öğlen 13.30 da gidiyor komşumun da sabah 9 da gidiyor…
Selimustafa Prensim3212 aynen ya normalde 8 di başlama saati bugün 7 35 e alındı bana da çok saçma geldi ya hele kışın nasıl olcak karanlıkta çocuk okula gitmek istemez
Prensim3212 Selimustafa küçük benimki de 5 yasinda öğlen gidiyor sabah herhalde asla yollamazdim.yani
Selimustafa Prensim3212 normalde sabahları çok erken kalkar 6-7 arası bizde o yüzden sabahçı olarak yazdırdık şimdi yani kışın falan çok zor olacak kahvaltı falan yapmak istemiyor gitmeden yani normal olarak