Valla hepi topu 4-5 ay kullanacaksınız pahalı birşey almayın, bizim ki 10 aylık oldu artık oturtamıyorum mama sandalyesine çünkü ayağını çıkarmayı öğrenmiş sıpam, mama sandalyesinde ayağa kalkıyor, e bir de yürümeye başladı bir kaşık mutfakta bir kaşık salonda yiyor valla oturtamıyorum bebeyi