O kadar yorgunum ki. 1 yaşında kızım ve kilosu az kaç aydır alamıyor. Çalışan bir anne olarak en başta biberon vermediğime pişman oldum başkaları memeyi bırakır dedi vermedim. Şimdi devam sütüne başladım onu da içiremiyorum. Her yemek yedirmemde türlü oyunlar ama hala da ağzını kitliyor. Artık çok yoruldum gercekten. Aynı durumda olanlar var mı?