momyshark1 canım aynı duygu paylaşıyoruz bnde senin gibiyim hiç kardeşim ablam abim yok ben tekim annemin babamın başka evladı olmamış bn de kaç sene sonra olmuşum bilmiyorum o yüzden mi sağlıklı hayırlı olmasını isterim evet zor olsun ama sağlık yönden sknti olmasın yeter ki. İlerde birbirimi ararlar sorarlar yardımcı olurlar konuşurlar dertlesirler bnm ksem yok kızım annem babam eşim kuzen derseniz kar o kadar yakın değil sizi çok çok iyi anlıyorum Allah’ım da niyetimi de biliyor yaa