Bulutbey https://instagram.com/stories/tansudayan/2661916840735371939?utm_source=ig_story_item_share&utm_medium=copy_link kızlar şu Tansu dayan paylaşmış. Sleppy bionatural bebek bezlerinde ikinci ürün 1 TL diyor. Bu marka modeli kullanan var mı? Aslında e bebek markasını kullanıyoruz ama bez başına biraz daha ucuza gelmiş oluyor. Kullanıp memnun olan varsa alayım diyorum
Mucizemlina Ben de dusuniyorum sleep kullaniyirum ama bu bio hic denemedim..bir yandanda sorun yasarim.diye korkuyorum. Bio olani kullananlar menmummu?
Bulutbey Mucizemlina 4 kişi kullanıp memnun kalmış canım. Bizim oğlanın zaten pişik vs sorunu olmadı arada bez değişikliği yapmamıza rağmen.
[silindi] Mucizemlina Bio natural ve prima premium care geceleri bağlıyorum. Sabaha kadar kaldigi icin pisik falan hic yapmadi bu iki bez. Bio naturalden inanilmaz memnunum. Sleepy ekstrayida gunduzleri bağlıyorum. Baska bez kullanmıyorum. Normal sleepy natural sızdırma yapmıştı bizde
Avs Mucizemlina bio natural kullandıktan sonra Slepynin normal bezinin dışı naylon gibi gelecek sana emin olabilirsin bionatural çok çok daha iyi bir bez.