Alin6272 Memesinden kan geliyor die post açmıştım doktorumuz antibiyotik verdi Ama gerçekten içirirken çok üzülüyorum çok küçük daha midesi bulanıyor yan etkisi olurmu die baya kendimi yedim gene ben
Cheddar Alin6272 yapacak bişey yok mecbur kalındığında tedavi için içiliyor. Benim kızım prematüre doğdu yoğun bakımda antibiyotik tedavisi gördü 🤷♀️ Geçmiş olsun
FatmaKrbkl Alin6272 Antibiyotik kullanıyorsanız mutlaka yanında bi bağırsak düzenleyici kullanın yoksa acayip ishal gibi bişey oluyor popo hemen pişik oluyor 😒
Cicekimftm Alin6272 bizde 3 aylıkken kullanmak zorunda kalmıştık. Hastalık ilerlemesindense ilaç mecbur vermek zorunda kalıyoruz. Allah başka hastalıklar vermesin üzülmeyin
Alin6272 Cicekimftm amin inşallah çok sağolun pimpirik mi yoksa acemilik mi bilmiyorum her şey çok kafama takıyorum
Cicekimftm Alin6272 İlk çocukta öyle ☺️ kızım ilk ateslendiginde sabaha kadar ağlamıştım ölecek diye şimdi 3. Çocukta rahatım 😚
Alin6272 Cicekimftm gerçekten öyle ilk aşı ateşi vardı ve bi kaşık calpol vermek için gece yarısı doktorunu arayıp sordum 😅 normalde asla panik değilim ama insanın evladı olunca her ihtimali düşünüyormuş