Selossare maşallah 🧿biz 3 ay kontrolünde 63 cm 6300 kilodaydık. Anne sütü ile beslenen bebeklerde kiloya çok takılmıyoruz dedi doktorum. Eğer mama ile beslenseydi beslenme aralığını uzatırdık demişti. Yani doktorunuz bir anormallik görmüyorsa sıkıntı yok :) 3. Aydan sonra kilo alımları yavaşlıyor zaten