YigtnAnnesi Aralarında bir yaş olacak ve dışarı çıkınca diğerini ne yapacam kanguruda bi zaman sonra yoruyor siz nasıl yapıyorsunuz acaba 😑benim diğeri elimden hiç tutmuyor başını alıp gidiyor 🥴
1prens1prensess YigtnAnnesi oğlan 21 kız 6 aylık normalde ikisini tek bebek arabasına koyuyordum bebek arabasını tam yatar yapıp kızı arkaya yatırıp oğlanı öne oturtuyordum ama bir tanıdığımızda ikiz bebek arabsı varmış onu aldım geçiçi olarak onu kullanıyorum kışında zaten evden çıkmam pek eşim götürür gidiceğim yere yazında oğlum artık binmiyor olur zaten
Adamelis12 YigtnAnnesi küçüğü kanguruda (17 sinde 4 aylık olucak ) büyük babasıyla (18 aylık) 😂 başka türlüsü imkansız ötesi 🙄
2maviboncuk YigtnAnnesi Valla benim oğlan büyük bebek arabasında Bi tutuyor bir daha bırakmıyor birkere küçükken parkta beni kaybettiğini sanmıştı çok korkmuştu ondan berri elimi falan hiç bırakmaz o konuda hiç sıkıntı çekmedim ben sizin için en mantıklı olan ikiz bebek arabası galiba geçici olarak 2el alabilirsiniz bence.
YigtnAnnesi Keskeuyusamm ya benim bebek arabasinida satmak hiç istemiyorum çok memnunum napacam bilmiyorum eşimde hiç memnun olmaz herhalde 🙄
Keskeuyusamm YigtnAnnesi valla diğer türlü nasıl yapıyorlar bilmiyorum kuzum haklısın ancak çözüm şart. Kanguru çok zorlar
marscicegi YigtnAnnesi Ama araları çok küçük yürütme imkanınız baya bı olmaz , arabanızı satıp ikiz arabalarından almanızı cokca tavsiye ederim arkadaşımın bebisleride 15 arayla dogdu oda o şekilde ikili aldı çok işine yarıyor şuan sizi ancak böyle bi kurtarır bence
YigtnAnnesi Keskeuyusamm kanguru aşırı zorluyordu beni varya kış bebeği olacak yazinda 6 aylık feln olur onu arkaya korum önüne de yigti herhalde bakalım kuzu
YigtnAnnesi marscicegi biri 2 yaşında olacak biri yazın 6 aylık eşimle konusuyum bakalım ne diyecekk çok teşekkür ederimmm🙋🙂
smyyayse benimde aralarında 1 yaş 3 ay var bebek arabasına 2 si bir oturtuyorum büyük zaten yürümek istiyor 2 yaşına girdi yorulunca oturuyo evet zor ama başaramıyacak bişey değil üstetelik ben tek başıma bakıyorum eşim görevde oluyo sürekli