Minikkusuumm Oğlum şu an 9 ay 7 günlük. 8 buçuk aylıkken başladım yani 3 hafta önce ve şimdi kendi kendine uyumayı öğrendi. 😊 Bir an da karar aldım. Araştırdım ve başladım. Oğlum hep beşikte sallayarak uyuyordu. Bazen memede uyuyordu. Son zamanlarda sürekli uyanıp ağlıyordu ve uyku düzeni hiç yoktu. Bir an da böyle bir karar alıp hemen uyguladım. Karnını doyurdum,altını değiştirdim,emziğini de ağzına verdim,beşiğine koydum. Pişpiş yağmur sesiyle uyuyor onu da açtım. 1 saat 32 dakika sonra uykuya daldı. Bu süre içinde 5 kez ağlama krizine girdi. Kucağıma aldım hiç konuşmadan sakinleştirip tekrar beşiğine koydum. Bunu 5 defa böyle tekrar ettim ve beşikte döndü durdu uyuyakaldı ve tam 2 buçuk saat uyudu. 2. Uykusuna 48 dakikada geçiş yaptı,3. Uykusuna yarım saatte ve gece uykusuna 10 dakika da. 3. Uykusundan sonra hiç ağlamadı. Gece uykusuna geçiş yaptıktan sonra sabaha kadar uyudu. Akşam 10 da uyudu sabah 8 e kadar. İlk günden çok yol katettim. 2. Günde böyle geçti ama ağlamadı hiç. 3. Gün tamamen alıştı diyebilirim. 1 hafta sonra herşey rayına oturmuştu . Artık yemeğimi çok rahat yapıyorum,evimi temizliyorum,duşumu alıyorum,kendime vakit ayırabiliyorum. 🥰