Merhaba güzel anneler, minik yavrum henüz 25 günlük. 36+3 günlük doğdu. Şükürler olsun sağlığı yerinde 🙏🏻 Doğumudan hemen sonra sol gözü sağ gözüne göre bağımsız şekilde hareket ediyordu. Bir süre sonra sol göz normal olarak bakmaya başladı ancak bu kez de sağ göz içe kaydı. Ara ara her iki gözüde içe doğru şaşı olarak bakıyor. İnternette okuduğum şeyler hem can sıkıyor hem de moral bozuyor. Bana bu konuda yol gösterecek yada deneyimlerini paylaşacak birileri var mı 😇