Katya 2. Gebelikte perinatoloji ilgileniyor canım, her seferinde çok detaylı bakılıyor ve muayene aralıklarını kısa kısa tutuyorlar ayda bir değil de 15 günde bir çağırıyor mesela, ablam 3 çocuk doğurdu hepsinde de kolestaz tekrarladı, birinde ilaç işe yaradı karaciğer enzimlerini düşürdü biraz o çocuğunu 37. Haftada doğurdu ama diğer 2 bebeğini 33 de doğurdu mecburen, sıkı takiple iyi bir doktorla olabilir ancak, bende 2. Düşünmüyorum kolestaz sebebiyle 3 hafta hastanede yatmıştım her gun kan aldılar her gun sabahtan akşama nst bağladılar kıpırdayamadan bebeğin kalp atışlarını dinledik hep, ama evde başka bebeğim yoktu kafam rahattı gene bir nebze şimdi hamile olsam hastanede nasıl yatarım kızıma kim bakar 2-3 hafta geceli gündüzlü o yüzden ne kızıma eziyet ederim ne kendime rabbim kızıma sağlık uzun ömür versin 🙏