Hilalrkmn Bugun aşımız vardi ebe boya kiloya falanda bakti ve kilosu 12 bucuk cıktı 9 aylikkende 12 kilo çıkmıştı bebegim ebe gayet guzel kilosu dedi ama icime dert oldu biraz 3 ayda kilo almamış bebegim sizin bebislerde kilo nasl kizlar
Elifinannesiiii Hilalrkmn Bence gayet iyi bizimde bugün aşımız vardı kilosu 8.200 gram ebemiz iyi dedi ailecek minyon tipli olduğumuz için takmıyorum her bebek kendine özel 😊
1Nisa1merve Masallah diyelim kilosu cok iyi.12kilo harektlidir bide ondan almamistr . Benm kizda ne yese ne icse almiyo zor bela 9 kilo yaptik .sizin bi formul var mi yoksa genetik mi.
Beren-2020 Hilalrkmn aynen masallah kızımda 3 ayda kilo almamıştı son 1 ayda biraz aldı. Daha çok hareket ediyorlar artık. Yinede insan kilo alsın istiyor tabi🙂
Svcnvebebegi Hilalrkmn 9 aylikken 9kilo 50 gramdi. 1 yasinda 9 kilo 200 gram olmuş. Düsün yani. Gitgide kilo alimlari yavaşlıyor normal yani