Urazasln1 6 bucuk aylik bebegim var yani ne zaman su icse bogasinda kaliyor. Boguluyo oksurmeye calisiyor morario kizario yani hic su vermekten korkuyorum boyle olan varmi
Elif1010 Urazasln1 benim Bebeğimde öyleydi hatta arkadaşımın da 10. Aya girdi alıştı bir süre 2 sinde boğulur gibi oluyordu alınlarını çekiyorduk hemen
Mlkko Urazasln1 suyu neyden içiyorsa (biberon ya da suluk) delikleri büyük olabilşr fazla aktığı için yutamıyordur
buzlulimonata Urazasln1 bizde de alinlarina basiyolardir. Annem kayinvalidem fln ama sebebini bilmiyodum. Cocuk bogulurken bogazina birsey kacarsa böyle yapariz demisleri bas parmakla alinlarina basip saga sola posrmagi oynatirlardi
Bebegimm1 Urazasln1 fazla akıtiyordur cay kasigiyla minik minik verin kullandiginiz biberonun ucunu degistirin birden icince fazla gidiyordur yutamiyordur
Aylaayla Urazasln1 benim bebeğim yedi buçuk aylık halen au içerken boğuluyor gibi oluyor.Şimdiye kadar hep emdiği için suyu biberondan yada bardaktan verince nasıl içiceğini tam bilemiyor içli içli öksürüyor