BusbusveHashas Bebeğim 17 aylık bronşit oldu sabah akşam hava alıyor ama kıyamet kopuyor terden kızarıyor su içinde kalıyor eşim iyice strese sokuyor alışır mı bu 2. Günümüzdü oturdum ağlıyorum stresten
Demetbulut BusbusveHashas ben oyuna cevirmistim ne alirsa kar diye . Maskeyi cikardim borisunu verdim eline arada bize uzatiyo ohh diyoruz bana babasina ablasina sirayla gezdiriyo sonra kendi cekiyo baska yol bulamadim boyle oyaliyorduk
GoGirl BusbusveHashas valla sarki video ozleterek yapiyorduk buyuk ogluma ya da kucagima alip ilgisini bisilere vererek zor oluyor alismiyorlar bi sekilde yapmak gerekiyor ya da uyku saatine denk getirip dizimde sallarken veriyordum bazi dozlari
Mimozacicegim BusbusveHashas Maskesini hiç vermedim ben hep elimde tuttum borusunu, oyunla bir şekilde alıştırdım. Maskeyi takmıyor genelde çocuklar
BusbusveHashas Demetbulut valla ben de ilacı döküyorum 1 dk zor duruyoruz öyle bir strese giriyor ki elim ayağım zor tutuyorum
bireylul BusbusveHashas ben şöyle yapıyordum ayağa kalkıyordum bebeğim kucağımda oynaya zıplaya veriyordum havayı zaten alıyordur o alacağını kasmayın hepsini alacak diye ☺️
BusbusveHashas bireylul o kadar güçlü bi çocuk ki beni savuruyor kucağında :D en büyük sevgisi ütü ile bir şeylere bakmak onda bile çırpınmaktan izlemedi
BusbusveHashas GoGirl doktor mutlaka oturur pozisyon olsun ağlasın daha iyi dedi ama bu ağlamak artık morarmaya dönecek diye stresten kurdeşen döküyorum vallahi
GoGirl BusbusveHashas hmm bize oyle bir uyari olmadi hatta küçük oglum hastanede aldi hep yatarak.tedavilerimizde hep olumlu oldu.
BusbusveHashas GoGirl maaşallah subhanallah Allah bir daha yaşatmasın çok geçmiş olsun 💐 biz ilk kez kullanıyoruz o yüzden kendileri böyle söyledi
BusbusveHashas Mimozacicegim peki borusunu ağzına tam olarak sokuyor musunuz yoksa yaklaştırıyor musunuz? Hiç göstermediler boruyu da çok yabancıyım
Mimozacicegim BusbusveHashas maskeyi taktığınız kısım varya orası işte.maskeyi çıkarınca elinizde kalan kısmı tutuyorsunuz ağzına doğru. O şekilde de giriyor ağzına ve burnuna. Çocuklarım için 8 yıldır kullanıyorum
Aslancikli BusbusveHashas benim yavrum 4 aylik buhar qldik 7 gun bugun sondu. Ve zorluk cikardi. Lincleyin beni cizgi film izleterek durdurdum oyle aldi bi tek havayi.
BusbusveHashas Aslancikli hiç linçlenecek bir şey yok inanın anneler sağlık söz konusu olunca çaresizlikten pek çok şey deneyebiliyor özellikle olayın travmatik boyutunu atlatmayı hedeflerken.. ama benim oğlum hiç bakmıyor keşke baksa ben de 5 dk izletmekten çekinmezdim :(
Aslancikli BusbusveHashas evdekiler bile mahvetti beni tv izliyo diye napiyim bronsiti artsin astimmi olsun bu cocuk sadece 5 dk buhar bitene kadar baktirdim pes insanlara yordun beni hayaaatt😁