Eminim eleştirilenler olacak ama ben bu durumdan şüpheleniyorum ve ayına göre yaptıkları normal mi bunu öğrenmek için bu paylaşımı yapmak istedim. Bebeğim 11 aylık henüz yürümüyor ayakta duruyor en fazla bir adım atabiliyor ama koltukta otururken yastıkları yere atıp üzerine basarak yere iniyor videosu var. Bebekleriyle evcilik oynuyor bebek meme immmhh diyo besliyor, uyutuyor..(videosu var) 4 aylıkken ana kucağında oturuyordu topunu bacağının üzerine düşürdü eğilip alamadığı için ayağıyla yukarı atıp aldı. Ağladığımda yüzüme dokunmuştu severek çok duyarlı. Çevremden de bu tarzda geri dönüşler aldığım için şüphelenmeye başladım sizce normal mi bunlar ?