Rainyellow Deletedmom_21 benimde acıyordu ameliyattan sandım sonda falan sonra mide ağrısından acillik olmuştım idrar tahlili de istemişlerdi yüksek miktarda idrar yolu enfeksiyonu olduğum çıkmıştı tesadüfen yani yüksek ihtimal idrar yolu enfeksiyonunuz var
Melis84 Ben 2 sezeryan oldum ama öyle bir acı olmadı bende. Sadece sondayı çıkardıklarında birkaç saat yanma ve acı olmuştu. Belki çok tahriş etmiştir sonda
Deletedmom_21 Rainyellow bende sonda takmadılar canim da idrar yaparken aci olmuyor idrar yaparken dikis yerlerde agri oluyor
Teacher-mom O sondanın acısı benim öyle bir açım olmadı ama karnım fenaydı 1 ay olacak bu hafta anca geçti o ağrı ama spinal dört ağrısı öldürüyor beni 😣
Deletedmom_21 Teacher-mom bana sonda takmadilar canım direkt uyuttular idrar yaparken yanma olmuyor idrar yaparken dikis yerlerim de aci oluyor