Merhaba arkadaşlar nasılsınız
Benim yaklasik 5 aylık ikizlerim var simdiye kadar cok şükür sadece anne sütüyle beslendiler sütüm yetiyor ikisine de ama şöyle bi sıkıntım var 47 kg ya düşmüşüm bazen ayaga kalkmaya calisan yavru ceylanlar gibi ayaklarim titriyor. Ablam hemşire doktora gitsen emzirmeyi birak der sana diyor. Elimden geldigince yemeye calisiyorum ama ikizlerin bakimindan cogu zaman yemek yapamiyorum yapsam da yemeye1 vaktim olmuyor hızlıca ne kadar yiyebilirsem. Benim gibi olan yada cevrenizde duydugunuz var mi doktorun aşırı zayıfladığı icin emzirmeyi biraktirdigi. Ya da bana önereceğiniz kilo aldiran pratik yapilan yemekler ara öğünler varsa alırım bi dal…
Gelevek hafta 5.ay kontrolumuz var cocuk doktorumuz 5.ayda ekgidaya başlarız demisti belki o zaman biraz kilo alabilirim ya da emzirmeyi azaltmali miyim ki of canim cok sıkıldı