lidyahsn Elimde koltuk altı derecesi var. Doğru mu ölçüyor yanlış mı bilmiyorum. Sorum ateşi olsa anlamanın yolu var mı dokunduğumuz da falan alnı sıcaksa ve ys soğuksa nereden anlaşılır
neslihan-87 lidyahsn Alnının kenar kısımlarına dudağımı değdiriyorum okadar ustalaştımki artık derecesini tahmin eder oldum☺
Ebrugzbk lidyahsn ateşinde oldugunda bebegimin göbegine çok küçük bi şekilde ıslak mendil sürmüştüm hiykirmişti 5 aylıkdı ne kadar küçük bebeginiz bilmem ama bi deneuin isterseniz
kirmizibasliklikiz_ lidyahsn ben alindan anlayamiyorum baslari normalde de sicak oluyor.. ense boyun kismina bakiyorum ben bide atesi oldugunda kulaklari kızarıyor benim bebeklerimin