Şimdiye kadar hep direndim kızım 3 yaşına girmek üzere hala gecede 4-5 kez uyanıyor ve geri uyutmak da çok zor oluyor ve sabah da 8 de kalkıyoruz okula gidiyor 9 da, yani ben 12 saat falan uyusun derdinde değilim cidden 6-7 saat gece uykusu olsun bana yeter artar yoruldum artık bedenim kaldırmıyor, artık bende karar verdim ya bay bay night ya da humana iyi geceler çayı alacağım, böyle takviyeleri 2 haftadan uzun kullanmamak gerekiyor diye biliyorum