Kızlar oğlum 20 aylık. Son zamanlarda baska cocukların sacını çekiyor yada vuruyo , itiyor. Toplum içine sokarken cok endişeleniyorum. Bu huyu nasıl edindi nasıl kurtulucaz bilmiyorum. Normal bi süreç mi 2 yaş sendromuna mı giriyo sizin cocuklarınızda da benzer şeyler oldumu? Genelde parkta karsılastığım anneler cocuk bu bizimkinde de bi dönem oldu diyorlar ama endişeleniyorum