Merhaba sevgili anneler. Ay başı işe başlayacağım fakat süt olayını ne yapacağım bilemiyorum, stok yapıyorum zaten ama, iş yerinde ne yapacağım bilemiyorum. Sağma yalnızca çocuğum emerken oluo, diğer türlü pek süt gelmiyor ve ayrıca süt sağmak için iş yerinde bi alan da yok. Göğüslerim şuan 3 saatte taş gibi oluyo, canımı yakıo. sabah emzirip gitsem bile akşama kadar nasıl dayanıcam. Çalışan anneler sizler ne yaptınız? Ne yapmalıyım bi akıl verin.