defnekus1 Kızlar merhaba, 7 aylık 1430 kg doğmuş bir bebeğimiz var. Şuan küvözde. Doktor 40 günü aşmamış anne sütü ihtiyacımız var dedi. Süt verebilecek birileri varsa çok ihtiyacımız bulunmaktadır.
Yigitannesii defnekus1 üstte kalsin. Az önce bir post daha açılmış böyle oraya baya yazan olmuş. Umarım sizin postunuzuda görürler. sağlıkla alın kkucağıniza🌸
Ikizannesi5 defnekus1 benim ikizlerim 6 aylık dogdu 700 grama yakın cok sukur kuvezden çıktı keske gonderebilsem son 20 paketim kaldı ikiz olduğu için 4 günlük yeterli oda rabbim yardımcısı olsun annemizin insallah 🤲🏻
Poziomka Kırk günü aşmamış ibaresini yeni gördüm yeni sütlerimde var ama haziran temmuz ağustos aylarındanda var isterseniz veririm
defnekus1 Poziomka şimdi gördüm kusura bakamyın. Size annenin numarasını versem iletişim için olur mu