Whiteandblackk ben Aralık ayında yani bundan 9 ay önce daha hamileyken bi ay komple yazayım dedim. Marketten gelen her fişi, fırını, kasabı falan yazdım. Temizlik malzemeleri o ay çok az aldığımız halde 2.200 tutmuştu şoka girmiştim. Bi daha da yazmadım. Görmeyeyim en azından dedim. Ekstra hiç bişi almadan, lükse kaçmadan mutfak, kira, faturalar 5.000 TL tutuyor. Doktoru bezi kıyafeti derken 1.000 TL de bebek yiyor artık. Yaşamak için min 6.000 gerekirken ülkemde asgari ücret 2.800 TL. Ölmüşüz gömenimiz yok.