Aslancikli calpol verdim. 9 da vurulduk akşam 5 te bir kaşıkk verdim 37,5 tu. Sonra 9 da verdim 38,5 tu . İştahsızdı emziremedim.
ince giydirdim. Nasıl geçecek dedm ama geçti çok şükür♥️ Gece 37 den yukarı çıkmadı. 2 aylık aşısında bu kdar zorlanmamıştık. Allah kolaylık versin🙋🏼♀️