bal_kupu 4.ay kontrollerinde doktor ek gıdaya baslayabilirsiniz demişti. Tadımlık.
Ben anne sütü mama olarak gidiyoruz demiştim o zaman. O da bana sen zaten mama vererek baslamıssın ek gıdaya dedi 🤷🏻♀️
1 aydır sadece mama yiyor. Sütüm azaldı, meme reddi var. Ama ben baslamayı tercih etmedim 4. Ayda
10 gün sonra falan düşünüyorum 5.5 olunca.