Ozge-2012 İyi akşamlar kızlar 11 aylık bir kızım var Önceden bu kadar gece sık beslenmiyordu ama şimdi bildiğiniz 2 saatte bir mama yemeye kalkıyor Sizin nasıl acaba?
Asyam20 Ozge-2012 canım benim kızımda aynı, aslında emmek yada mama için kalktığını düşünmüyorum kalkınca uyusun diye ben emziriyorum şahsen çünkü sabah işe gidiyorum 😂
Nurdn55 Ozge-2012 yani aslında sormak istediğim besleyici yemesi örneğin kıyma yumurta yoğurt peynir vs tüketiyormu . Ne kadar besleyici olursa o kadar gece tok olur uyanmaz