Selam aleyküm arkadaşlar 55 günlük bebeğim var şş pat yöntemi kullanıyorum uyutmak için belli bir uyku düzenimiz yok 4 aydan sonra oluşturacağım ilerde bu yöntemi nasıl bırakacağımı düşünüyorum sizlerden bu yöntemi kullanıp başarılı bir şekilde bırakıp bebeği kendi kendine uyumaya başlamış kişiler varmı yardımcı olur musunuz lütfen uyku eğitimi veren kişiler çok pahalı eğitim veriyorlar o yüzden bilgi sahibi değilim bu konuda