Destinaaa Meme + mama veriyorum uyanık olduğu zaman 2 saatte bir beslenme düzeni var uzun süre uyumadığında en geç 4.saatte kaldırıyorum çok şükür bir sıkıntı olmadı sizler hep 2 saatte bir mi kaldırıyorsunuz
kutgun Destinaaa 2 saatte bir veriyordum uyuduğunda kaldırıyordum hastanede hemşire uyandırıp içirmelisin demişti bana
MinikCivciv15 Destinaaa 1. Ay kontrolunuze kadar 2 saatte bir beslemenizi tavsiye ederim. 1.ayındna sonra bebeğin durumuna göre doktor sizi yönlendiriyor zaten.
Mavisimbenim Biz 1 saate bir yedirdiğiniz halde sarılığı tavan yaptı hastanede fototerapi aldık bence süre çok uzun ama yine de siz bilirsiniz aylık kontrolüne kadar biraz daha sık sık beslerseniz kontrolden sonra doktorunuz sizi yönlendirir