Hanımlar herkese hayırlı akşamlar.
Kızım 14 aylık doğduğundan beri uyku sorunumuz var aslında. Ama artık çok büyük bi sorun olmaya başladı bu durum, özellikle düşme denge kaybına yol açmaya başladı. Çok şükür yürüyor, 1 uykuyu zor uyuyor gündüzleri o da taş çatlasın 1 saat. Akşam 10 da uyuyor, sabah 7 ya da 8 de uyanıyor. Gece uyanmalarını saymıyorum zaten. Sürekli düşüyor kafasını vuruyor aşırı deli gibi uykusu var uyumuyor sarhoşlar gibi geziyor evde. Çarşamba doktora götürücem ama size de sormak istedim.