mirayybebek kızlar kızıma kışlık yavastan bakıyım alayım dedim oooo bu fiyatlsr nedir lc wakiki filan hep uçmuş 90 aşağı birsey yok bebek kıyafet sonuçta bukadar pahalı olması🤔🤔 saçma
Deletedmom0099 mirayybebek valla ben geçen sene kızıma giydirdiklerimi satıyorum, yaz girişinde mont uyku tulumu falan almıstım. e bebek indiriminden ve defactodan biraz aldım. kalın tarzda olanları da dolaptan aldım gerçekten tertemiz ürünlerdi
Burcu35 mirayybebek Alt üst takımlar 110 liradan başlıyor resmen 🙄 saçmalamışlar artık insanlar tercih ediyor diye
Balkizinannesitugce mirayybebek bende alamadım henüz 1200tl tuttu hepsi çok diye almadım bir sezonluk üç beş parça bişey var vallahi
Olric11 mirayybebek arkadaşım ucuz ne var ki maalesef eskiden 500 lira büyük bir paraydı şimdi 500 poşet dolmaz
bernaasn Sadece o degıl ki ebebek bıle oyle olmus 1 aylık 10 tlye aldıgım Zıbınlar 9 aylık alcaktım 40 tl olmus şok oldum
55eren55 mirayybebek kız markaları bırak pazarda bile bi alt don olmuş 45 lira lc Waikiki gene ucuz geldi bana ordan 35 lira ya almıştm
Koalannesi mirayybebek dün bı alışveriş yaptık sadece kızımın ihtiyaçları için lcw ve e bebekten birazda tredyoldan 700 TL tuttu bir kac ay kemeri sıkmamiz gerekecek çok canim sıkıldı
Alpbeybi mirayybebek bu sezon lcw ve defactoyu gereksiz pahalı buldum. Ben h&m indiriminden aldım geçen hafta bütün alışverişi yaptım %20 indirim vardı. Lcwden daha ucuza geldi, en azından kalitesi iyi. 1400-1500 lira tuttu yanlış hatırlamıyosam
Glysrcn mirayybebek geçen gün ben de baktım LCW gerçekten uçmuş ya. Herkesin bütçesine uygun bildiğimiz lcw ne olmuş öyle. Hiç bir şey almadan çıktım.he çorap aldım kızıma 🙄