Gulsum Simay0123 kullanma bence canım bende çok hastalanmistm Bi ilaç vermişti doktor baktığımda emzirenler kullanmasın yazıyordu kullanmadım parol içtim yattım ama çok kötüysen iğne vurdur bana iğne vurmuslardi 1saat emzirme dim sonra emzirdim